• 博客(0)
  • 资源 (8)

空空如也

Hacking.MySpace.使用模组化和自定义的方式创建你的站

"hacking MySpace™ is designed to help you create a profile that stands out from the clutter of boring and uninspiring profiles that tend to dominate MySpace. It shows you programming tricks and techniques that will help you differentiate your profile from others, and it provides guidance on design, photography, and content to also make it interesting.

2014-04-14

JavaScript.Visual.QuickStart.Guide(非扫描,经典教材,不可多得)

Welcome to JavaScript! Using this easyto- learn programming language, you’ll be able to add pizzazz to your Web pages and make them more useful for you and for your site’s visitors. We’ve written this book as a painless introduction to JavaScript, so you don’t have to be a geek or a nerd to write a script. Pocket protectors will not be necessary at any time. As a friend of ours says, “We’re geeky, so you don’t have to be!”

2014-04-14

C.程序设计原理与实践

本书语言通俗易懂,实例丰富,可作为大学计算机、电子工程、信息科学等专业的教材,也可供相关人员参考。

2014-04-14

Visual.C.面向对象与可视化程序设计

本书通俗易懂,重点突出,偏重应用,不仅可以作为大专院校理工科学生的教材,还可以供科研院所的计算机开发与应用人员作为参考。

2014-04-14

Java.Testing.and.Design

Web基础架构无处不在。然而,在本书之前,介绍如何测试Web应用程序的可扩展性、性能和功能方面的书籍去少之甚少。本书指导您如何在设计、编程和测试中进行最佳选择。 书中将介绍一个快速有效的方法,教会您利用Java知识构建具有产品价值、可扩展性和高性能的Web应用程序。书中介绍的技术、方法和工具能够使软件开发人员、QA技术员和IT管理员高效地协同完成软件的开发和测试自动化。 通过本书,您可以了解到包装在下一代J2EE、.NET和开源项目中的新API、协议和工具的详细清单。因为这些新软件库、工具和技术具有实际的指导作用,所以利用它们能够设计出复杂、多功能、可协同操作的软件应用程序。 本书作者与您共享了他的一些实践经验,这些实践经验来自他在大型企业(如General Motors、BEA、AMP、2Wire、Elesvier、U.S.Navy、Sun)中工作所积累的丰富阅历,他还为Web应有程序的自动化测试提供了一些有效的开源工具、技术和代码。 作者介绍: (美)Frank Cohen,资深咨询顾问,是Push ToTest公司的创始人,他也是流行的TestMaker开源项目的维护者。他领导了开发软件行业是最成功的一些产品,其中包括Norton Utilities for Macintosh、Stacker和SoftWindows。

2014-04-14

Continuous.Integration.in.NET).M.Kawalerowicz&C.Berntson.文字版

Continuous本书讲解详细 内容丰富 逻辑清晰 总结完美 值得一看

2014-04-14

空空如也

TA创建的收藏夹 TA关注的收藏夹

TA关注的人

提示
确定要删除当前文章?
取消 删除